Selecteer een pagina

Zwemles in Uden en Boxtel

Bij Nextline leert uw kind spelenderwijs zwemmen. Door de kleine groepjes van 6 kinderen met 2 instructeurs waarin wij lesgeven krijgt uw kind veel persoonlijke aandacht. Plezier en kwaliteit staan voorop in elke les, waar je kind essentiële zwemvaardigheden leert terwijl ze nieuwe vrienden maken. Schrijf nu in voor een spetterende zwemervaring!

Meer informatieDirect aanmelden

Methode

Binnen onze unieke lesmethode behaalt uw kind in 6 blokken van gemiddeld 14 lessen het Nextline ABC diploma.

Aandacht

De beginnersgroepen hebben les in groepen van maximaal 6 kinderen met 2 instructeurs.

Plezier

We leren jouw kind spelenderwijs zwemmen. Met plezier gaat het leren tenslotte veel sneller!

Een beproefde lesmethode

Met invloeden vanuit het wedstrijdzwemmen leren kinderen op een leuke, veilige manier zwemmen, met een technisch goede basis. Plezier, veiligheid en gezondheid staan tijdens de Nextline zwemlessen centraal. Bij de ontwikkeling van het innovatieve zwemles programma hebben we met een andere blik gekeken naar de verschillende methoden die bij zwemscholen worden toegepast. Door deze methode gaat het behalen van de diploma’s snel en efficiënt.

Persoonlijke aandacht

De lessen worden gegeven door ervaren zweminstructeurs, die met veel passie hun liefde voor de zwemsport door willen geven aan de kinderen. Onze lessen voor beginners zijn daarom in groepen van maximaal 6 kinderen, zodat er veel individuele aandacht is. We geven onze lessen met twee instructeurs. Ook kinderen die speciale aandacht nodig hebben, zijn bijzonder welkom!

Spelenderwijs leren zwemmen

Bij Nextline leert jouw kind spelenderwijs zwemmen. Spelen is namelijk iets wat jonge kinderen het allerliefste doen en is voor hen dan ook dé manier om te leren. We zorgen daarom voor uitdagende oefeningen en gebruiken allerlei materialen. En om de lessen nóg leuker te maken, leren de kinderen zwemmen met ons unieke leerconcept. Het leren gaat hierdoor bijna als vanzelf. Met onze zwemlessen zorgen we voor een leven lang zwemplezier!

Start direct met zwemles!

Op onze locaties in Uden en Boxtel zijn korte wachtlijsten. Zodra er plek is, nemen wij contact met u op.

Op zaterdag zijn er in Uden (Zeesterbad) zwemlessen van 09.00 tot 13.00. Op zondag geven wij les in Boxtel (het Dommelbad) van 14.00-17.00.

Onze zwemlessen kosten 77,- per maand. We starten met 30 minuten les, 6 kinderen en 2 instructeurs. Vanaf Nextline A bouwen we uit naar 45 minuten les, 8 kinderen en 2 instructeurs.

Heeft u een vraag?

We staan u graag te woord. U kunt contact opnemen via het contactformulier. Ook kunt u ons bereiken via onderstaande gegevens:

Email: info@nextlinezwemschool.nl
Telefoon/WhatsApp: +316 5116 1250 (geen gehoor? Stuur ons dan een WhatsApp bericht)

Locatie Uden
Zeesterbad