Ontdek jouw talent bij Nextline Zwemschool!

Bij Nextline Zwemschool zijn wij altijd op zoek naar enthousiaste instructeurs die ons team willen versterken. Wij bieden je een gratis interne opleiding die je tijdens (betaalde) werktijd kunt doorlopen.

Vacature

Assistent zweminstructeur

Als assistent zweminstructeur geef je zwemles onder begeleiding van de hoofdinstructeur. Je kunt instromen zonder opleiding of ervaring, wij leren je tijdens je werk alle ins-and-outs in onze interne opleiding.

Vacature

Zweminstructeur

Als zweminstructeur heb je reeds een diploma instructeur leszwemmen óf heb je elders ervaring opgedaan met het geven van zwemles. Je kunt direct aan de slag en leert onder begeleiding van onze coördinatoren en senior instructeurs hoe onze unieke lesmethode werkt.

Wordt onderdeel van een jong en enthousiast team

Als instructeur bij Nextline wordt je onderdeel van een gezellig team met één grote gedeelde passie voor de zwemsport. Je leert regelmatig nieuwe instructeurs kennen, daarnaast organiseren we leuke uitjes on de teamgeest op peil te houden!

Een goed betaalde bijbaan

Wij snappen natuurlijk als geen ander dat ook een goede verdienste een belangrijke bijkomstigheid is. We betalen alle instructeurs wat ze waard zijn en betalen daarom ruim boven minimumloon. Daarnaast geniet je van meerdere voordelen zoals personeelsuitjes, etentjes, een interne opleiding, EHBO, BHV, ZRZ certificering en nog veel meer!

Je krijgt de kans om impact te maken

Leren zwemmen is een enorm belangrijke onderdeel van de kinderlijke ontwikkeling. De skills die jij ze aanleert zullen ze namelijk hun hele leven nog gebruiken. Je krijgt dus de kans om echt verschil te maken. Daarnaast is een functie als zweminstructeur een enorm waardevolle aanvulling op je CV.

Direct weten wat je verdient?

Ben je geïnteresseerd in een functie en wil je weten wat het verdient? Laat hieronder je email of telefoonnummer achter en je ontvangt van ons de tarieven per leeftijd in je inbox!

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging?

Laat via het formulier hiernaast jouw gegevens achter en we vertellen jou graag meer over wat de functie inhoudt.

Wij doen niet aan formele sollicitaties, maar laten je graag tijdens onze lessen zien wat het werk inhoudt. Ben je enthousiast? Dan mag je direct starten!

Liever eerst contact met ons hebben?

Dat kan natuurlijk ook! Bel ons op 06 51 16 12 50 of stuur een mailtje naar mario@nextlinezwemschool.nl. We voorzien je graag van meer informatie!